Niedrogi nocleg na Jeziorem Białym

Jezioro Białe znane jest ze swojej czystej wody. Dlatego co roku przyjeżdża tu tylu turystów. Miejscowość oferuje bogatą bazę noclegową. Są tu hotele i pensjonaty, a także domki letniskowe. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Nad Jeziorem Białym nie trudno o nocleg

noclegi nad jeziorem białymMyślałam, że skoro to taka popularna miejscowość turystyczna o nocleg będzie tu ciężko. Udało nam się jednak znaleźć niedrogie noclegi nad Jeziorem Białym. Pojechaliśmy na urlop z kilkoma przyjaciółmi. W planach mieliśmy plażowanie i odpoczywanie, żadnych szczególnych aktywności tylko relaks. Jezioro jest przepiękne, czyste, ciepłe. No plaży trudno znaleźć wolne miejsce, trzeba tak iść już rano. Kilka dni korzystaliśmy z pięknej pogody i leniwego wypoczynku nad brzegiem jeziora. Potem spadł deszcz. Ktoś przypomniał sobie, że niedaleko jest stąd do Muzeum Byłego Obozu Zagłady w Sobiborze. Wizyta w nim była na wszystkich z nas głębokim przeżyciem. Mogliśmy zadumać się nad losem straconych tu ludzi. Następnego dnia pojechaliśmy do Muzeum Pojezierza Łęczyńsko – Włodawskiego. Poznaliśmy tu w ciekawy sposób historię Włodawy. Potem wybraliśmy się na spływ kajakowy. Dni pozostałe do końca urlopu spędziliśmy na dalszym korzystaniu z pięknej pogody. Codzienne wycieczki do lasu zaowocowały znalezieniem krzaków ze smacznymi, słodkimi malinami. Szukaliśmy też grzybów, ale popołudnie nie jest na to dobrym czasem. Wszystkie grzyby były już wyzbierane. Nie zraziło nas to i nadal chodziliśmy na leśne wyprawy.

Bardzo podobał mi się tegoroczny wyjazd. Pooddychałam świeżym powietrzem, spędziłam czas nad pięknym jeziorem i poznałam lepiej historię naszego pięknego kraju. Urlop uważam za wyjątkowo udany. Już myślimy o tym, gdzie pojedziemy w przyszłym roku. Może Pieniny? Tam też jest pięknie.